wtorek, 14 października 2014

Jesień to filc...

Jesienią zdecydowanie częściej dostaję zapytania o torby.
Wczoraj miałam przyjemność zrobić nieco inną niż zawsze - mniejszą i z krótszymi rączkami. Ma służyć jako śniadaniówka :) mieści pojemniki z jedzeniem i fartuszek...
Prosta, ale wyjątkowa. Wyjątkowa, bo niepowtarzalna :) Niepowtarzalna, bo personalizowana :) Takie uwielbiam najbardziej.

I moje kochane podkładki pod kubki:







Oczywiście zapraszam na fb: toffiHM - na dniach dużo nowości, bo dużo nazamawiałam :D

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładna torba! Elegancka, prosta, takie lubię najbardziej :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka wielkość, jak śniadaniówka to dla Braci idealna na zakupy ;)
    No jesień zdecydowanie idealna na filcowe torby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spersonalizowane rzeczy są zawsze wyjątkowe. Na zdjęciu wcale nie widać, że to mini torba. Podkładki urocze, no cudowne wprost!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no taka maleńka nie jest, ale mniejsza niż moje dotychczasowe :)

      Usuń
  4. takich podkładek to ja jeszcze nie widziałam ... świetne są :)

    OdpowiedzUsuń