poniedziałek, 7 października 2013

Lekka pizza ;o)

No lekka ze względu na dodatki... :)

Do ciasta użyłam:
25g drożdży
+ łyżeczka cukru
+ 1/2 szklanki ciepłego mleka
po chwili dodałam:
około 70 ml oliwy i 2,5 szklanki mąki, sól

Po wyrośnięciu zagnieść i rozwałkować. Położyć na blaszkę wyłożoną papierem.

A na to:
- kilka pomidorowych pokrojonych w półplasterki i podduszonych do odparowania wody (z dodatkiem czosnku, soli, pieprzu, oregano)
- podduszona w plasterkach cukinia
- starty ser

Do piekarnika na jakieś 15 minut w 200 stopniach.

Dla mnie super ;-)
Wczoraj robiłam na obiad a dziś na zimno była na śniadanie.


9 komentarzy:

  1. o jaaaaaaaaaaaa ja nie mam piekarnika ;((( coraz bardziej czuję jego brak!!!!!! pysznie u Ciebie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam, mniam!
    my dzis byliśmy na pizzy i jestem obżarta jak bąk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pizza na śniadanie <3 często specjalnie zoastawiam na zaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wegetariansko;)

    pizza na sniadanie? to cos dla mnie.

    opublikuj...nie wyloguj ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. musi byc dobre, mam cukienie wiec sie chyba skusze niebawem :P

    ps. koniecznie pokaz czapeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglada bardzo smakowicie i uwielbiam wszystkie ze skladnikow. Jakos nigdy sama pizzy nie robilam, ale Twoj przepis jest bajecznie prosty, wiec kto wie. Pozdrawiamy serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń