sobota, 24 sierpnia 2013

Ramka z grawerem i...

Ostatnio chyba nie za wiele tworzę z nowych rzeczy...
Ramki już u mnie bywały, ale dla Piotrusia nie widziałyście :P
Mały Pan Perfekcyjny & wymiary poporodowe...




No i doceńcie twórczość mojego męża O_O


A w/w mąż pojechał do Nomi po śrubki do łóżeczka, bo zaginęły! Ale na dniach na pewno się znajdą [jak je dziś kupi].
Muszę naszemu Ziutkowi uszyć ochraniacze, bo niebawem się zobaczymy...
Jutro kończę 36tc ;o więc w przyszłym tygodniu zacznę prać i pakować walizkę do szpitala ;-)

15 komentarzy:

  1. Lucuś na spacerku ?:) zdolnego masz męża :) . Pakuj się , nie znasz dni ani godziny hahaha . Ramka jak zwykle śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Maluszka;) Niech będzie spokojny.;) Rameczka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ramka fajna ale tym razem mężowskie dzieło robi mega wrażenie. Wybacz...;)
    Pakuj się ale pewnie i tak wyciągniesz wszystko ze sto razy zanim nadejdzie godzina "0" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiem wiem... przebił mnie :)
      nic nie będę wyciągać! jak spakuję to niech leży, bo ja nie mam czasu jedną rzeczą się kilka razy zajmować :)

      Usuń
    2. I to jest właściwe podejście :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. psa mojego... żeby nie było, że ziutka [synka]
      ziutek ciągle bez imienia ;(

      Usuń
  5. Ziutek? a serio to jak synowi swemy pierwszemu dziecieciu drugorodzonemu planujecie dac na imie? juz podjeta decyzja??
    marcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie tego nie wie nikt ;(
      chyba, że masz znajomości w USC i jesteś w stanie mi sprawdzić popularność Mateusza ;> bo zrezygnowaliśmy, bo wydaje mi się, że ich za dużo u nas w ostatnich latach...

      Usuń
    2. powiem ci ze po obserwacji imion przedzkolnych mateuszy wystepuje wyjatkowo rzadko, a moze tylko w goleniowie niewiele ich:P

      Usuń
    3. gdzieś wyczytałam, że u nas w 2011 było ich dużo...
      poczekam co znajomi wychwycą z przedszkoli za tydzień :)

      Usuń
  6. piękna rameczka..
    jak to zaginęły? no wiecie co! ;D
    to już tuż, tuż.. ;)) szybko miną te ostatnie tygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no schowaliśmy tak, żeby pamiętać gdzie... no to zginęły :P
      właśnie nie wiem ile tych tygodni mam :)

      Usuń