piątek, 10 stycznia 2014

Kindle... mój własny osobisty :D

Nie koniecznie lubię się chwalić posiadanymi przedmiotami, ale w tym wypadku muszę... :)
1. żebyście doceniły pomysłowość mojego męża :D
2. żebyście zobaczyły jak wygląda czytnik w etui, które szyję... ;o)

Wyjaśnię tylko, że na urodziny chciałam dostać książkę. Koleżanka ostatnio zachwalała książkę "Gruba", więc akurat taki tytuł podałam mężowi (bo jakieś 5kg chętnie bym oddałą :))

No to dostałam...

w środku:




A w etui ma się tak:



Książka oczywiście znajduje się w kindlu :P

11 komentarzy:

  1. no no, braku pomysłowości nie można zarzucić Twojemu mężowi :) świetny prezent :)

    pozdrawiam
    pinku-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogratuluj mężowi :)
    A etui super ;) można jakiś mini tutek prosić? bo mojego kindla ubranego w kupne etui syn z etui rozebrał i ledwo się trzyma w tym pokrowcu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm no ciężko z tutkiem trochę :D
      mogę wytłumaczyć co zechcesz, jeśli po fotkach nie widać co i jak jest zrobione (przejrzyj też inne posty, gdzie znajdują się etui na kindle - na jaśniejszych więcej widać)

      Usuń
  3. To się wykazał mężuś pomysłowością fiu, fiu... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyyyyy no rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! boski pomysł i wykon :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wierzę :D haha
    masz chyba z nim niezły ubaw.. bo jeżeli dobrze pamiętam to on zapakował masło to maselniczki w ubranku? :D bosski jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no tak, aż sobie przeszukałam bloga :D
      foto: http://3.bp.blogspot.com/-nTsZwfTKo_o/UUGCP4hJ8XI/AAAAAAAAFXw/3l02ZrW_JxQ/s1600/P3141385.JPG :D

      Usuń
  6. Kapitalny pomysł :) Oboje jesteście bardzo kreatywni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I kartki możesz sobie przekręcać i czytać ;)
    Super!!!
    Arek już zasłynął z kreatywności w pakowaniu prezentów:)

    OdpowiedzUsuń