wtorek, 20 maja 2014

Kolejne propozycje na Dzień Matki

Grawerowane skrzyneczki z dedykacją dla Mamy ;-)
Można do środka wpakować czekoladki a później pudełko może być wykorzystane
np. na drobną biżuterię (grawer dowolny).






i od lat moje ulubione grawerowane serduszka
idealnie nadają się do słodkich prezentów :)






DOBRA RADA na dziś:
żeby nie męczyć się przy smarowaniu 'blaszki' o trudnych kształtach (na tartę, babkę itp.)
należy rozpuścić masło i smarować nim wszelkie zakamarki przy pomocy pędzelka

9 komentarzy:

  1. tak, pędzelek to bardzo przydatna rzecz w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. skrzyneczki to ja zamówię u cioci dla Braci :)
    Po sobotnich porządkach postanowiłam im sprawić takie prawdziwe skrzynki pamiątkowe i żeby tam wszystko było. Potem dostaną na pamiątke.
    Tylko rozmiar taki akurat musi być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mi wynajdziesz takie skrzynie :D bo znając twoje zdolności to dużo nazbierałaś :D

      Usuń
    2. ale pomysł dobry, bo ja mam tylko jakieś gadżety... a można mieć tego troszkę więcej :)

      Usuń
    3. skrzynie :p
      nie mam dużo. ale napewno coś jeszcze uzbieram:)
      chciałabym, żeby skrzynka była ładna. teraz mam takie tekturowe skrzynki z ikei.

      Usuń
    4. coś wynajdziemy ;-)

      Usuń
  3. z takiego prezentu każda mama byłaby wniebowzięta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie urocze i piękne te pudełeczka :D
    cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń