piątek, 27 lipca 2012

KONKURS! :o)

Chodzi mi po głowie jakieś candy, ale zanim coś wymyślę, to pobawmy się w zgadywankę!
Spośród osób, które udzielą prawidłowej odpowiedzi na poniższe pytanie i spełnią dodatkowe warunki, wylosuję filcowe etui na iphona.

Pytanie brzmi:
GDZIE ZROBIONE JEST TO ZDJĘCIE? :)

Proszę o udzielenie odpowiedzi na pytanie w komentarzu, oraz dodanie mojego bloga do obserwowanych.
Za wspomnienie w jakimś temacie na blogu o moim losowaniu ofiaruję dodatkowy los ;) Ale proszę o info o tym zdarzeniu :)

a losujemy 1 sierpnia ;o)


13 komentarzy:

  1. w sumie nie mam iphona ale od razu zanuciło mi się w głowie "a w Krakowie na Brackiej pada deszcz..." a więc Kraków. a blog od dawna jest w obserwowanych :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie, miałam to samo ;-) ul. Bracka w krakowie

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecia w kolejce - Magiczny Kraków :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. no Kraków oczywiście...Zbyt dobrze się znamy ;)
    A jak nie mam bloga to gdzie mogę dodać Twojego do obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. znajdź kogoś chętnego do udziału w losowaniu i niech napisze w komentarzu, że jest od ciebie - o! :D

      Usuń
  5. nie wiem czemu wszyscy tak samo odpowiadacie :D ciekawe czy macie rację O_O
    btw. to etui to takie uniwersalne w sumie jest, ale iphon wchodzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. przypomina mi się piosenka "a w Krakowie na brackiej pada deszcz ' :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie ciężko...dziewczyny prowadzące bloga, które znam, biorą już tutaj udział...ehhh....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za karę wystarczy mi twój mail :D

      Usuń
  8. Kraków oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem jak to się stało, ale wszystkie macie rację, to Kraków!
    maszyna losująca jeszcze śpi, więc ja drukuję losy :)

    OdpowiedzUsuń