poniedziałek, 22 lipca 2013

Ciasto ze śliwkami i coś jeszcze :)

Tak jak ostatnio pisałam, tak też zrobiłam :)

Ciasto ze śliwkami (lub innymi owocami):
1 szklanka mąki
2 duże jajka
0,5 szklanki cukru (lub troszkę mniej)
0,5 szklanki oleju
1 łyżeczka proszku do pieczenia
aromat rumowy
owoce - u mnie około 450g śliwek

Jajka zmiksować z cukrem
+ olej i aromat
+ mąka z proszkiem

Piec w 180 stopniach około 35-40 minut




i...
zrobiłam też 3 takie znaczki... sklejka 5mm + naklejony czerwony filc 3mm
być może pochwalę się niebawem po co to ;o) a tymczasem możecie sobie zgadywać :)


a teraz piję kawę mrożoną i czekam a temperatura sobie spadnie o kilka stopni, żeby wyjść na zewnątrz!

6 komentarzy:

  1. pewnie dla jakiejś przyszłej lub świeżo-upieczonej mamy trojaczków :)
    a ja dziś zrobiłam tiramisu/3bit (jaką nazwę kto woli:) dla osłodzenia oczekiwania na Helenkę.
    a jak Ty się czujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo to tobie ciasta mogę pozazdrościć, bo pewnie ma jakiś pyszny krem :D
      ja grubo i ciężko, ale poza tym dobrze ;-)

      Usuń
    2. Trzy symbole? To pewnie córka w drodze :) I po babsku w trójke będziecie rządziły domem :)

      Usuń
    3. to męskie symbole! :)
      rządzić będę z córką i z synem :P

      Usuń
    4. no pięknie, Gratulacje!!
      Symbol tak odwrócony, że o dziewczynce pomyślałam :)

      Usuń