czwartek, 4 lipca 2013

Filcowe dodatki & jedzonko ;-)


Etui na pióra/długopisy z grawerowanymi inicjałami


Etui na telefon (grawerowane imię, inicjały)


Wisiadełko do ładowania telefonu 

z archiwum:


Etui na chłopięce tablety




& paszteciki z serem i pieczarkami :) 

z drugiej części ciasta ślimaczki... też z serem i pieczarkami + szynka


i...
Biszkopt kupny (w Lidlu moje ulubione...)
do tego ubita śmietana 30% + trochę rozpuszczonej żelatyny, cukier puder i jagody!!!
baaaaaaaardzo proste i bardzo dobre :)

7 komentarzy:

  1. a ile kosztują takie pokrowce z grawerem? genialne są!

    mmm.. jakie pychotki! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy jakie, na maila szczegóły jak coś :)

      Usuń
  2. Etui świetne. Pasują do torby, którą wcześniej pokazywałaś. A to jedzenie...jak jest ciasto, a w środku ser i pieczarki, to ja jestem kupiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to 'etuje' do tamtej torby hehe & żony :P

      a jedzenie to w ogóle jest fajne... :D

      Usuń
  3. pokrowce genialne ale to jedzenie....te pieczary i ser....chyba sobie tosta na szybko zrobię!!!!!! a miałam Jaśka pakować !!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rób tosta rób! ja przez ciebie pączki kupowałam :P

      Usuń
  4. Super etui! Fajny pomysł z wisiadełkami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń