czwartek, 18 lipca 2013

Pasztet z soczewicy

Przepisik:
- opakowanie 400g soczewicy czerwonej
- cebula
- ząbek czosnku
- 3 pieczarki
- 3 plastry pomidora
- pół zielonej papryki
- jajko
- przyprawy (u mnie sól, pieprz, kmin rzymski)

Soczewicę ugotować do miękkości, odcedzić, potraktować tym czymś do ugniatania ziemniaków na pure :) Jak tak postoi do wystygnięcia to wchłonie pozostałą wodę i zgęstnieje...
Dodałam jajo, podsmażoną cebulkę i resztę warzyw (można surowe, można tyci podsmażyć), przyprawy. Do piekarnika na jakieś 40 minut w 180 stopni.
Wyszły mi dwie takie lasagnowe foremki. Pół zjadłam na ciepło :D Reszta poszła do chlebka (z zimnym masełkiem!!!)


&
- mamusiu a komu robisz zdjęcie?
- kanapce
- ale przecież ona się nie uśmiecha...


i tabliczki dla Moniki... tylko pozazdrościć ilości ziółek :)


6 komentarzy:

  1. Jak tylko przyjdą zrobię fotkę parapecikowi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę się doczekać :)

      Usuń
    2. Dotarły i są śliczne - tylko czasu brak na wrzucenie fotki :(

      Usuń
    3. cieszę się, że ci się podobają a z czasem to ja wiem jak jest...

      Usuń
  2. mądra ta twoja córka :)
    a pasztet na kanapce wygląda obłędnie.

    OdpowiedzUsuń