wtorek, 7 sierpnia 2012

&

Ochraniacze sówkowe dla Ani


i torba dla "super osoby" :P


6 komentarzy:

  1. Kochana ile kosztuje taka torba u Ciebie?Zapragnęłam z całego serca!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. I pościel i ochraniacz w sówki przecudne. Od jakiegoś czasu szukam fajowej pościeli dla mojej Polci, ale to co jest w sklepach jest jak dla mnie nie do przyjęcia. A ta Twoja zachwyca mnie swoją urodą. Czy możesz zdradzić źródło, z którego czerpiesz takie fajne materiały? A może szyjesz taką pościel na zamówienie?
    Pozdrawiam UlaR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      w sumie drogo wychodzi taka pościel - porównując ceny gotowych pościeli, bo materiał troszkę kosztuje...
      więcej mogę ci napisać na maila, jeśli go zostawisz :)

      Usuń
    2. ulix@poczta.onet.pl

      Usuń
  3. Cudna torba! Strasznie podobają mi się takie aplikacje i takie połączenia kolorów :)

    OdpowiedzUsuń