środa, 29 sierpnia 2012

Cynamonowe bułeczki & spodnie

mhm...
co ja na to poradzę, że muszę mieć coś słodkiego zawsze pod ręką :D
ostatnio zrobiłam cynamonowe bułeczki z tego przepisu.
Tylko zamiast wałkować to podzieliłam ciasto na 16-20 części, z których utoczyłam kulki, każdą z osobna zanurzyłam w roztopionym maśle i wypaplałam [:)] w cukrze czcinowym zmieszanym z białym cukrem i cynamonem.
Wystarczy ułożyć je ciasno koło siebie na blaszce i po upieczeniu pięknie się je odrywa :D
Zrobiłam w sumie dwie blaszki - hehe. Te na drugiej nie były maczane w maśle. Ale i te i te są moimi ulubionymi :D
a ja kiedyś nie lubiłam cynamonu...




No i uszyłam w końcu Miśce spodenki dresowe, do których się zabierałam kilka miesięcy :D
Miałam taki turkusowy topik, którego nigdy nie założyłam i miałam z niego zrobić dla Miśki kombinezonik (spodnie łączone z topem). Skończyło się na tym, że Miśka już wyrosła z tego materiału :D zrobiłam więc same spodnie i musiałam do nich doszyć inny materiał, bo troszkę się go mało zrobiło :)


jak widać wygodne :D



8 komentarzy:

  1. mmm wygladaja przepysznie!!! ale bym chetnie je zjadła,ale musze sie odchudzac :P

    OdpowiedzUsuń
  2. mikser przeżył miksowanie? :P bo mój zdechł:/ niemniej ciasto sie piecze właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cel uświęca środki? :)
      przeżył, bo kupiłam taki z misą i wymiennymi mieszadłami - jedno do ciasta drożdżowego :)

      Usuń
    2. i bardzo mądrze i sprytnie:)
      jutro robię znowu :P
      Lubię Twoje przepisy!
      Tym bardziej, ze otwieram się na nowe i dziś po raz pierwszy upiekłam ciasto drożdzowe... wiem, siara ;)

      Usuń
  3. dziękuję, jednak warunków dalszych nie jestem w stanie spełnić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się! :) rozumiem, że smakowały!
    i ręcznie wyrobisz? :D

    btw. ty chyba pisałąś mi o otrębach żytnich do ciasta sypanego... i tak teraz robię... i jutro mam zamiar ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyrobię, jestem zdeterminowana:) gdyby moja mama wiedziała, że ja się mikserem zamachnęłam na drożdżowe :P

    tak, super są otręby, lepsze 100x niż płatki owsiane!

    OdpowiedzUsuń